ترویج فرهنگ رضوی در فضای مجازی محور برنامه های دهه کرامت است

اسماعیل بیگی با بیان اینکه دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین سیره و کرامت رضوی است، گفت: محور فعالیت های کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار ترویج فرهنگ و کرامت رضوی در ایام دهه کرامت در فضای مجازی خواهد بود.

«عزت الله اسماعیلی بیگی» ظهر امروز(۲ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار در دهه کرامت سال جاری برنامه هایی را در راستای گرامیداشت این دهه با مشارکت اعضای کانون و به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه محور فعالیت های کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار  در سال جاری فعالیت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با هدف تبیین دهه کرامت و آشنایی نسل جوان با سیره حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) خواهد بود، افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه با هم اندیشی اعضا و جوانان کانون فرهنگی و هنری، محتواها و عکس نوشته هایی در فضای مجازی با محوریت ترویج فرهنگ رضوی منتشر خواهد شد.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری ذوالفقار سه راهی جندالله ایلام، اظهار کرد: همچنین مقرر شده است با حفظ و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توزیع اقلام بهداشتی و مواد غذایی با کمک خیرین به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در سطح خانوارهای بی بضاعت که قبلا شناسایی شده اند انجام گیرد.

 

اسماعیل بیگی بیان کرد: همچنین مقرر شده که با حضور فعال اعضای کانون های مساجد ویدئو ها، سخنرانی، سرود و آهنگ های مذهبی، تواشیح و مداحی در وصف شخصیت و سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) با مدیریت اعضای کانون در فضای مجازی منتشر شود.

 

وی با بیان اینکه دهه کرامت بهترین فرصت در راستای خدمت و کمک به هم نوعان و افراد آسیب دیده از کرونا در استان است، خاطرنشان کرد: در این دهه تلاش شده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان در راستای کمک به خانواده های نیازمند نیز استفاده شود.

 

کد خبر 941357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha