کانون های فرهنگی و هنری مساجد به استقبال جشن های دهه کرامت می روند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از اجرای برنامه متنوع در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی خبر داد.

«هاشم شیرازیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد اظهارکرد: برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و میلاد  امام  رضا (ع) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به  استقبال از خدام حرم رضوی و اجرای طرح زیر سایه خورشید به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: شهرستان های خراسان شمالی هشتم تا سیزدهم تیرماه میزبان کاروان خدام حرم رضوی می شوند.

 

وی اجرای پویش مردمی #فدای_دخترم و تکریم دختران به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد همراه با برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت در مساجد را به دیگر برنامه ها افزود.

 

شیرازیان افزود: تقدیر از جهادگران در راستای اجرای اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، قدردانی از پرسنل درمان و مدافعان سلامت، دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از کارآفرینان جوان و پیشگامان تولید استان با حضور خادمین آستان مقدس مطهر امام هشتم (ع) از دیگر برنامه ها به شمار می رود.

 

وی به برگزاری مسابقه بزرگ «حدیث کرامت» اشاره کرد و افزود: در این مسابقه که برای تمام خانواده های ایرانی طراحی شده، سه بخش عمومی شامل مسابقه داستان کوتاه، بخش کودک با عنوان بچه های بهشت و بخش کتاب کرامت برای نسل نوجوان در نظر گرفته شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه برای شرکت در این مسابقه لازم است کاربران به سایت keramat.amfm.ir مراجعه کنند، افزود: با توجه به اینکه جشن های خانگی و مردمی هم به صورت مجازی است، فیلم ها و عکس هایی که از این مراسم تهیه می شود در وبسایت keramat.amfm.ir منعکس خواهد شد.

 

شیرازیان، اجرای رزمایش مواسات و کمک به خانواده های نیازمند، محرومیت زدایی و تشکیل گروه های جهادی از اعضای کانون های مساجد و حضور در مناطق محروم و روستایی استان، برگزاری جشن تکلیف دختران، برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای طرح تلاوت نور در مساجد را به اهم برنامه های دهه کرامت افزود.

 

 

 

کد خبر 941358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha