واحدهای متخلف بازار پلمپ می شوند

صمیمی دوست ضمن تاکید بر اینکه جان مردم شوخی بردار نیست و با کسی تعارف نداریم، گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی بازاریان، واحد متخلف پلمپ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران حوزه اقتصادی استان امروز (۲ تیر) از بازار شهر یاسوج بازدید کردند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بازار یاسوج، وضعیت کسب و کار بازاریان در ایامی که مردم به پویش «در خانه می مانیم» برای مقابله با شیوع کرونا پیوسته اند را در گفت و گو با کسبه و بازاریان، رصد و ارزیابی کرد.

 

سید «حشمت الله صمیمی دوست» در حاشیه این بازدیدها و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مردم توصیه می‌ کنیم برای عبور از بحران بیماری کرونا، توصیه‌ ها و دستورالعمل‌ های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کرده و همچنان از حضور در اماکن عمومی نظیر بازار خودداری کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بعضی از صنوف پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند، عنوان کرد: برخی از صنوف دیگر نیز اصلا توجهی به این دستورالعمل ها نداشتند.

 

صمیمی دوست تاکید کرد: هشدارهای لازم به بازاریان مبنی بر عدم رعایت پروتکل ها داده شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه جان مردم شوخی بردار نیست و با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی بازاریان، واحد متخلف پلمپ خواهد شد.

 

وی خواستار توجه به فاصله گذاری هوشمند و رعایت این دستورالعمل ها شد و گفت: در صورت ادامه این روند و بی توجهی ها، احتمال اجرای محدودیت های استانی تشدید می شود.

کد خبر 941417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha