راه‌اندازی سامانه آنلاین آموزش سلامت همگانی مرکز بهداشت دزفول

پورآیین از راه‌اندازی سامانه آموزش غیرحضوری سلامت همگانی در مرکز بهداشت دزفول خبر داد و گفت: در این برهه از زمان که امکان برگزاری کلاس‌های حضوری وجود ندارد، راه‌اندازی کلاس مجازی جهت افزایش سطح سواد سلامت مردم ضروری است.

«رضا پورآیین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: در این برهه از زمان که امکان برگزاری کلاس‌های حضوری وجود ندارد، نیاز به راه‌اندازی کلاس مجازی جهت افزایش سطح سواد سلامت مردم در زمینه‌های مختلف بهداشتی ضروری بود.

 

رئیس مرکز بهداشت دزفول افزود: خوشبختانه با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی و تلاش واحدهای IT و آموزش سلامت مرکز بهداشت دزفول، این مهم به وقوع پیوست. 

 

وی اضافه کرد: از این پس زمان برگزاری آموزش‌های سلامت‌محور از رسانه‌های مختلف اطلاع‌رسانی خواهد شد و شهروندان گرامی می‌توانند جهت ورود به کلاس ابتدا نرم‌افزار Adobe connect را از طریق لینک https://adobeonline.ir/help/  بر روی تلفن همراه خود نصب کرده سپس از طریق لینک  http:vc.dums.ac.ir/people وارد فضای مجازی کلاس آموزشی شوند.

 

پورآیین در پایان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بیماری کووید در دزفول تصریح کرد: از مردم تقاضا می‌شود حتما در اماکن عمومی از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا بتوانند ویروس کرونا را شکست دهند.

 

کد خبر 941440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha