آب رسانی به ۲۰۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان در دستور کار خیرین قرار دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آب رسانی به حدود ۲۰۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان در دستور کار خیرین و گروه های جهادی قرار دارد.

«حجت الاسلام عیسی بزمانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: هیات مذهبی، هیات امنای مساجد و خیرین در  پیک اول بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان در حوزه های بهداشتی و معیشتی فعال بودند و اگر شاهد پیک دوم بیماری کرونا در استان باشیم مسجد محور فعالیت قرار می گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر نماز های یومیه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد اقامه می شود مگر اینکه مسئولان بهداشتی و درمانی امر کنند که نماز جماعت در مساجد اقامه نشود.

 

بزمانی از راه اندازی خانه دین و زندگی در حاشیه شهر زاهدان خبر داد و یادآور شد: خانه دین و زندگی به منظور کنترل آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر زاهدان راه اندازی شده است.

 

وی افزود: اعزام مبلغ و مبلغه، کارشناس حوزه بنیاد خانواده و مشاوره خانوادگی از وظایف خانه دین و زندگی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اگر پایگاه های فرهنگی و اجتماعی در حاشیه شهر زاهدان راه اندازی شود بسیار از مشکلات ناشی از آسیب های اجتماعی برطرف می شود.

 

بزمانی یادآور شد: پایگاه های فرهنگی و اجتماعی در حاشیه شهر را با دست خالی نمی شود راه اندازی کرد بلکه نیاز به حمایت دارد.

 

وی افزود: مبلغین، موسسات قرآنی و گروه های جهادی، 700 میلیون تومان در قالب بسته معیشتی به نیازمندان متاثر از بیماری کرونا کمک کردند.

کد خبر 941447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha