مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح شد

مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم همزمان با آغاز دهه کرامت با حضور مسئولان و خیرین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینی به مساحت 1500  متر مربع و با کمک خیرین احداث و به عنوان یک مرکز فرهنگی در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

«محسن اشراقی» در آیین افتتاح این مسجد که دوشنبه شب (2 تیر) گفت: این فضا به عنوان یک مکان فرهنگی تهیه که که تمامی مراسم های مذهبی و فرهنگی در این مکان برگزار می شود.


رئیس مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان داشت: خیرین بسیاری در ساخت این مسجد کمک کردند که همیشه خیرات  برکات این مسجد به آنها خواهد رسید.


وی گفت: بعد از آنکه عملیات احداث مجتمع در دستور کار قرار گرفت، به فکر احداث مسجد نیز افتادیم که خوشحالیم توانسته ایم همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و با کمک خیرین آن را افتتاح کنیم.


اشراقی تصریح کرد: این مجموعه نیازمند یک مسجد فاخر به منظور فضای فرهنگی و مذهبی بود که ایجاد شد و امیدواریم بتوانیم در راستای اقامه نماز جماعت و دیگر برنامه های مذهبی اهتمام ورزیم.


رئیس مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از دیگر اقدامات و برنامه های این مجتمع راه اندازی کتابخانه، دانشکده پزشکی و سلف غذا هستیم که امیدواریم در این خصوص نیز با کمک خیرین شاهد راه اندازی این فضاها باشیم.


وی عنوان داشت: وجود کتابخانه مرکزی در مجتمع دانشگاهی از اقدامات ضروری است تا دانشجویان بتوانند از این فضا به منظور ارتقا علمی استفاده کنند.

کد خبر 941523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha