سند جامع اقامه نماز وزارت بهداشت تدوین می شود

بحرالعلوم از تدوین سند جامع اقامه نماز وزارت بهداشت خبر داد و گفت: این سند در حال تدوین است که برای اتمام آن از تجربیات استان قم استفاده خواهیم کرد.

«محمدمهدی بحرالعلوم» شب گذشته (دوشنبه 2 تیر) در حاشیه آیین افتتاح مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم که به مناسبت آغاز دهه کرامت برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، گفت: برآوردی که از دانشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز تابعه وزارت بهداشت داشته ایم، برای بازسازی و ساخت نمازخانه و یا مسجد نیازمند بودجه هستیم که با بودجه های دولتی نمی توان این کار را انجام داد.
 

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با قدردانی از حضور خیرین در احداث مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: این اقدام قم و استفاده از ظرفیت خیرین یک الگوی مناسب برای ما خواهد بود که از آن استفاده کرده و تلاش خواهیم کرد در توسعه زیرساخت ها بکوشیم.


وی از تدوین سند جامع اقامه نماز وزارت بهداشت خبر داد و گفت: این سند در حال تدوین است که برای اتمام آن از تجربیات استان قم استفاده خواهیم کرد.


بحرالعلوم تصریح کرد: تمامی دستگاه ها ملزم به این هستند که سند جامع اقامه نماز را تدوین کنند که با توجه به اینکه وزارت بهداشت جامعیت داشته و هم محیط های اداری و هم درمانی و هم آموزشی دارد، از این رو نیازمند کارهای کارشناسی تر و دقیق تر است.


رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: از وضعیت موجود نماز در مراکز تابعه رضایت کامل نداریم و به فکر برنامه و اقداماتی هستیم و باید در توسعه زیرساخت ها نیز تلاش داشته باشیم.


وی در پاسخ به این سئوال که در ایام کرونا برنامه های قرآنی را چگونه دنبال می کنید گفت: باید قبول کنیم که کرونا همه چیز را تحت الشعاع قرار داد، اما ما موضوع قرآن و دوره های آموزی را در فضای مجازی دنبال و جشنواره قرآن و عترت را نیز در فضای مجازی دنبال می کنیم.

کد خبر 941529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha