همدلی و وحدت بین مسئولان موجب بالندگی و توسعه منطقه است

حجت الاسلام جباری گفت: همدلی و وحدت بین مسئولان موجب بالندگی و توسعه منطقه است و اکنون همدلی مناسبی برشهرستان حاکم است که باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر ، حجت الاسلام «سیدعربعلی جباری» امروز ( ۳ تیر) در نشستی با شهردار بهشهر و مسئولان در شهرداری بهشهر گفت: شهرستان بهشهر شهرستانی عالم خیز و عالم پرور و مهد تاریخ و تمدن است و باید با وحدت و همدلی به کشور و جهانیان شناسانده شود.

امام جمعه بهشهر گفت: اکنون همراهی و همفکری خوبی بین مسئولان شهرستانی وجود دارد و این مساله موجب ایجاد وحدت و وفاق نظر در سطح شهرستان و برطرف کردن بسیاری از مشکلات شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات و نارسایی ها وجود دارد که باید با نگاه دقیق تر و کارشناسی تری در این حوزه ها وارد شد؛ اظهار کرد: باید از ظرفیت های مختلف شهری برای برون رفت از مشکلات و معضلات استفاده شود.

 

حجت الاسلام جباری گفت: بهشهر شهری تاریخی با قدمت فراوان است و شایسته نیست برخی نگاه ها موجب عقب ماندگی این شهر شود.

وی اضافه کرد: همه مسئولان در شهر و شهرستان نیازمند وفاق و همدلی هستند و باید با اتحاد برای پیشبرد امور تلاش کنند.

 

امام جمعه بهشهر گفت: همدلی و وحدت بین مسئولان موجب بالندگی و توسعه منطقه است و اکنون همدلی مناسبی برشهرستان حاکم است که باید تقویت شود.

حجت الاسلام جباری با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) از این بانوی کریمه و امام رضا(ع) به عنوان دو برکت مهم در ایران اسلامی نام برد و تصریح کرد: کرامات مختلف این دو بزرگوار، موجب بالندگی ما در جهان شده است.

کد خبر 941633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha