خدمت کريمانه کانون ثارالله (ع) شهرکرد برای دستگیری از نیازمندان

داودی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) مسجد امام حسین (ع) شهرکرد در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان همچون عرصه مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیده اند.

«مهدی داودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همه تلاش فعالان کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) مسجد امام حسین (ع) شهرکرد این است که در این ایام نیاز محرومان را تامین کنند و در این راستا به فرموده مقام معظم رهبری «رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» توسط اعضای کانون همچنان ادامه دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) مسجد امام حسین (ع) شهر شهرکرد بابیان اینکه توزیع کمک های مومنانه موجب شادی نیازمندان شده است افزود: این بسته های غذایی با شعار «خدمت کريمانه، همدلی به رسم اهل‌بيت (ع)» بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: این کمک های مومنانه با همکاری کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع)، هیئت امنا، بسیج مسجد امام حسین (ع) شهر شهرکرد و خیرین تهیه و بین خانواده های که از قبل شناسایی شده بود توزیع شد.

 

داودی گفت: ایجاد شور و نشاط و تامین مایحتاج خانواده هایی که بر اثر کرونا دچار مشکل شده اند از اهداف برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه توسط کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) مسجد امام حسین (ع) شهر شهرکرد است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله (ع) مسجد امام حسین (ع) شهر شهرکرد ادامه داد: مشارکت در طرح غربالگری، ضدعفونی اماکن عمومی و مساجد شهر و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده از دیگر خدمات این کانون در ایام کرونا بوده است.

 

کد خبر 941660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha