بانوان فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تجلیل شدند

در مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بانوان فعال کانون های مساجد استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(۳ تیر) در این مراسم، اظهار کرد: بیش از نیمی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان را خواهران و بانوان تشکیل می دهند که همواره در اجرای برنامه ها و فعالیت های دینی و مذهبی حضوری مستمر و گسترده دارند.

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» با تقدیر از فعالیت مدیران و رابطان خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد در نقاط شهری و روستایی استان، ابراز کرد: دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلادبا سعادت حضرت امام رضا(ع)  فرصت مناسبی برای جوانان و نوجوانان به ویژه بانوان در راستای آشنایی هر چه بیشتر با سیره و معارف اهل‌بیت(ع) است.

 

وی با تاکید بر اینکه ائمه اطهار(ع) بهترین الگو برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان هستند، یادآور شد: این ایام که با میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می‌شود، زمینه مناسبی برای بانوان و خواهران جامعه به‌ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به وجود می اورد که با سیره علمی و عملی این بانوی بزرگ بیشتر و بهتر آشنا شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه این مراسم به منظور گرامیداشت روز دختر و در آغاز برنامه های گرامیداشت دهه کرامت برگزار شده است، افزود:  انتظار می‌رود که اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با الگو قرار دادن سیره حضرت فاطمه معصومه(س) موجب ترویج فرهنگ ائمه اطهار(ع) به‌ویژه فرهنگ رضوی در سطح جامعه شوند.

 

حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد: افزایش تعامل و هم‌افزایی بین خواهران فعال در کانون‌های مساجد در جهت عملیاتی کردن مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه زن و خانواده، نقش زن و خانواده در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و همچنین تحقق شعار محور سال با عنوان جهش تولید محور فعالیت مدیران و رابطان خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سال جاری است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده برنامه های دهه کرامت سال جاری با حضور ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری مسجد در مناطق شهری و روستایی استان با محوریت تولید محتوا در فضای مجازی به منظور ترویج فرهنگ و سیره رضوی برگزار می شود.

 

 

گفتنی است برنامه های دهه کرامت سال جاری در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س)  آغاز  و تا ۱۳ تیر  همزمان با میلادبا سعادت حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

در این مراسم از ۱۰ نفر از مدیران خواهر و بانوان فعال در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تقدیر شد.

 

 

کد خبر 941792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha