برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه کرامت در قزوین

رحیمی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه کرامت توسط کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین خبر داد.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت دهه کرامت هر سال برنامه های متعددی برگزار می شود که در سال جاری هم با توجه به شرایط امروز جامعه و ضرورت پیشگیری از شیوع کرونا، برنامه های متعددی تدارک دیده شده که در فضای مجازی اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: یکی از برنامه های ما برگزاری مسابقه کتابخوانی «آستان کرامت» است که علاقمندان تا 12 تیر ماه فرصت دارند برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند.

 

وی عنوان کرد: فرآیند برگزاری این مسابقه کتابخوانی به صورت آنلاین بوده و آزمون این مسابقه جمعه 13 تیر ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) برگزار می شود.

 

رحیمی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام و دریافت کتاب به آدرس @ketabkhani_admin و @ketab_khani مراجعه کنند که به برگزیدگان این مسابقه جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

 

وی تأکید کرد: همچنین برنامه دیگر ما برگزاری مسابقه نقاشی کودکانه رضوی است که علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند آثار خود را با موضوع دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) به نشانی ما در پیام رسان های ایتا و تلگرام به آدرس @dar_sayeh_khorshid ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین یادآور شد: علاقمندان تا 12 تیر ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند که به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 941796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha