اهدای ۸ هزار شاخه گل به دختران اصفهانی همزمان با آغاز دهه کرامت

کانون خادمیاران رضوی محله نورباران اصفهان به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر بیش از ۸هزار شاخه گل بین بانوان و دختران اصفهانی توزیع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، از به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برنامه شاد و فرهنگی توسط کانون خادمیاران  رضوی محله نورباران اصفهان برگزار شد.

 

خادمیاران در گذر فرهنگی چهار باغ اصفهان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت نمادین راهپیمایی کوتاهی به منظور تبریک میلاد حضرت معصومه به آستان امام مهربانی ها داشتند و همزمان با رژه خادمیاران،  گروه سرود نوجوانان طاها، حال و هوای صحن و رواق رضوی را  در گذر چهار باغ تداعی کردند، سپس با نمک تبرکی رضوی  از مردم حاضر در مراسم پذیرایی شد.


بنا براین گزارش، بانوان و دختران جوان  خادمیار  کانون نورباران به  مناسبت دهه کرامت، ۸هزار شاخه گل رز در میادین شهر، دانشگاه ها و دبیرستان های دخترانه توزیع می کنند.
در این مراسم که از گذر فرهنگی چهارباغ  عباسی با تقدیم  هدایای پرعطر و بوی رضوی آغاز شد، بانوان خادمیار اصفهانی دسته گل هایی را به  دختران جوان در گذر فرهنگی چهار باغ به همراه ژتون تبرکی غذای حضرتی و هدایای معنوی کردند.

 

دختران دریافت کننده گل در مقابل این اقدام خادمیاران  می گفتند این هدایا یک نشانه مهم در زندگیشان هست و از اینکه از سوی امام رضا(ع) مورد توجه ویژه قرار گرفته  بودند، اشک شوق می ریختند.


بنابر این گزارش پس از پایان مراسم در چهارباغ عباسی،  خادمیاران  با حضور در گلستان  شهدای شهر اصفهان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، شاخه های گل به همراه ژتون و تبرکی امام رضایی را به دختران جوان حاضر در گلستان شهدا هدیه دادند.


گفتنی است با توجه به شیوع ویروس کرونا که منجر به  جمع  آوری مهر و جانماز در مساجد شده است، خادمیاران در نظر دارند در شب های دهه کرامت  با حضور در مساجد  کانون نورباران جانمازهای شخصی به نمازگزاران هدیه دهند.


همچنین در دهه کرامت، ۳۱۳ سبد ارزاق بین نیازمندان توزیع می شود و ۵ هزار پرس غذای متبرک حضرتی در بین مردم شهید پرور و امام رضا دوست  اصفهانی توزیع می شود.

کد خبر 941878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha