اجرای ۴ برنامه به همت کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در دهه کرامت

قلندری گفت: ۴ برنامه به همت کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در دهه کرامت با حضور جوانان و اعضای فعال این کانون برگزار می شود.

« عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: دوستی و محبت اهل بیت(ع) از دوران کودکی با روح و جان ما عجین شده است و ایام ولادت ائمه اطهار(ع) زمانی برای انس و الفت و افزایش محبت به اهل بیت(ع) و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: مداحی و مولودی خوانی، برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) و بزرگداشت میلاد امام رضا(ع) و توزیع سبد کالا از برنامه های مهم این کانون در دهه کرامت است.

 

وی با بیان اینکه کرامت از تاکیدات مهم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است و در دستور کار اهل بیت(ع) قرار داشت، اظهار کرد: باید این کرامت و بخشندگی در جامعه نهادینه شود و در این دوران تلاش داریم تا با توزیع سبد کالا در بین نیازمندان در این بخش پر رنگ تر شود.

 

قلندری گفت: اجرای ۴ برنامه به همت کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در دهه کرامت از برنامه های مهم ما در این ایام است و تلاش شد تا با هماهنگی جوانان و اعضای فعال در این بخش استفاده شود.

 

وی با اشاره به توزیع 45 سبد غذایی در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) افزود: 45 سبد غذایی در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) به نیت 45 شهید مسجد و کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر توزیع شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: ایام دهه کرامت زمانی مناسب برای  ترویج زندگی اهل بیتی است.

کد خبر 941967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha