گام جهادی کاهش تلفات برق در ایلام/ ایلام رتبه برتر کاهش تلفات برق را کسب کرد

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: استان ایلام با همکاری مردم و فعالیت های انجام شده در سطح این شرکت طی سال ۹۸ توانسته است رتبه برتر کشور در زمینه کاهش تلفات برق را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« هادی شیرخانی» در گفت وگو  با خبرنگاران اظهار کرد: در نشستی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو و معاون وزیر نیرو در امور برق و مدیرعامل توانیر برگزار شد، پیرامون ارزیابی شرکت ها بر مبنای میزان تلفات برق بحث و تبادل نظر گردید.
 

 

وی تصریح کرد: در این نشست از شرکت توزیع برق استان ایلام به عنوان شرکتی که توانسته است رتبه برتر کاهش،تلفات را کسب کند، نام برده شده است.
 

 

شیرخانی با بیان اینکه این ارزیابی در سال ۹۸ اجرایی شده است، ابراز کرد: این توفیق حاصل کار جمعی همکارانم در شرکت توزیع برق استان ایلام است.
 

 

وی تصریح کرد: در این راه تدابیری از جمله تست بیش از ۶۱ هزار دستگاه کنتور، تعویض کنتور های دستکاری شده، راکد و مکانیکی به تعداد ۱۵ هزار دستگاه، نصب یک هزار و ۷۰۰ کنتور قرائت از راه دور، نصب ۱۰۷ دستگاه ترانس کوچک و کم تلفات در سطح استان اجرایی شده است.
 

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: مجموع اقدامات صورت گرفته سبب شد سال ۹۸ از ۱۶۰۹ میلیون کیلو وات انرژی خریداره شده ۱۴۳۱ میلیون کیلووات ساعت برق فروخته شود این در حالی است که در سال ۹۷ در مجموع ۱۳۰۷ میلیون کیلو وات ساعت فروخته شده و ۱۵۱۷ میلیون کیلو وات ساعت برق خریداری شده است.
 

شیرخانی افزود: مقایسه ۲ عدد انرژی خریداری شده و به فروش رفته بیانگر کاهش تلفات انرژی در سال ۹۸ بوده که یکی از شاخص های اصلی ارزیابی شرکت توزیع  برق بوده که استان ایلام در سال ۹۸ در این بخش ممتاز شناخته شده است و مورد تقدیر مدیران ارشد وزارتخانه و شرکت توانیر قرار گرفته است.

 

وی درپایان با تبریک این موفقیت به مردم و همکاران شرکت برق، خاطرنشان کرد: بدون همکاری و مشارکت مردم هیچ طرحی قابلیت اجرا نداشته و انتظار است مشترکین شرکت برق ایلام همانند گذشته همکاری لازم  را در کاهش مصرف و تلفات انرژی با این شرکت داشته باشند.

کد خبر 942026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha