«پویش فدای دخترم» در کانون حضرت معصومه(س) آغاز شد

شهسواري گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت وبه مناسبت سالروز ميلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر پويش #فداي دخترم در کانون فرهنگي هنري حضرت معصومه(س)ايوانکي شهرستان گرمسار راه اندازی شد.

«مریم شهسواری» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان، با بیان اینکه با توجه به نام‌گذاری روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به نام روز دختر و وجود هجمه‌های گوناگون از سوی رسانه‌های بیگانه علیه دین اسلام و مذهب تشیع و در راستای تکریم دختران در دین اسلام، ویژه برنامه «فدای دخترم» با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) و ستاد هماهنگی کانون ها فرهنگی هنری مساجد کشور و دیگر دستگاه های فرهنگی در نظر گرفته شده است گفت: علاقه‌مندان و کاربران در حوزه فضای مجازی می توانند دراین پویش شرکت کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) با بیان اینکه این مسابقه در بخش عکس از جشن‌های خودجوش خانگی با عنوان « فدای دخترم»و بخش فیلم با موضوع تکریم و تجلیل از دختران خانواده برگزار می شود اضافه کرد: این پویش با هدف تکریم شان و منزلت دختران و تقویت نشاط معنوی بین فرزندان برگزار می شود.

 

وی در خصوص شرکت برای علاقمندان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌بایست برای شرکت به مناسبت فرخنده سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در حرکتی خودجوش و مردمی در منازل خود جشن برپا کرده و با درج عبارت فدای دخترم بر روی مقوا یا کاغذ A۴ و نصب آن، توسط گوشی های همراه از مراسم یک قطعه عکس یا فیلم  تهیه و به همراه درج مشخصات هویتی به شماره09128314612  ارسال کنند.

 

شهسواری با تأکید بر لزوم پیوستن به پویش «فدای دخترم بشوم» ادامه داد:  علاقمندان می توانند با تهیه عکس وفیلم وانتشار آن در فضای مجازی با هشتگ #فدای_دخترم، از جشن‌های دهه کرامت مانند آذین بندی منزل، کوچه و خیابان، تهیه کیک خانگی و ... در این پویش شرکت کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س)با اشاره به محدودیت برگزاری برنامه‌های دهه کرامت به دلیل شیوع کرونا گفت: در سال جاری بیشتر برنامه های این کانون  در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) در دهه کرامت با رویکرد ایجاد نشاط و محتوای مناسب با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب با محوریت معرفی سیره حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) در فضای مجازی اجرا می شود اظهارامیدواری کرد: با تولیدات در فضای مجازی،فضایی شاد و مفرح را برای خانواده ها ایجاد کنیم.

کد خبر 942156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha