بهینه سازی ایستگاه‌های برق استان فارس و بوشهر با پنج ترانسفورماتور قدرت

روغنیان گفت: با استفاده از پنج ترانسفورماتور قدرت و ۴۴۵ مگا ولت آمپر و با سرمایه گذاری بیش از ۷ میلیارد ریالی، ایستگاه‌های برق استان فارس و بوشهر، بهینه سازی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمزه روغنیان»، امروز (چهارشنبه 4 تیر) از بهینه سازی ترانسفورماتور ایستگاه‌های برق استان فارس و بوشهر خبر داد و به خبرنگاران گفت: با استفاده از پنج ترانسفورماتور قدرت و ۴۴۵ مگا ولت آمپر و با سرمایه گذاری بیش از ۷  میلیارد ریالی، ایستگاه‌های برق استان فارس و بوشهر، بهینه سازی شدند.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر افزود: بدین ترتیب ایستگاه های «پریشان»، «بوشهر ۱»، «بوشهر 2»، گناوه و دیلم که از چرخه انتقال خارج شده بودند مورد احیا قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پروژه مورد نظر طی 10 ماه کار و تلاش و با هزینه  هفت میلیارد و ۶۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال به انجام رسیده است و سبب شد تا در سال «جهش تولید» در حوزه برق، نتیجه خوبی برای برق منطقه ای فارس حاصل شود.

روغنیان تاکید کرد: ترانسفورماتور قدرت از مهمترین تجهیزات در ایستگاه های انتقال برق به شمار می رود که سطح ولتاژ را تبدیل می کند.

کد خبر 942351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha