قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) پروژه های عمرانی رشت را اجرا می کند

همزمان با دهه کرامت، تفاهم‌نامه چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی مدیریت شهری رشت با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسماعیل حاجی پور» در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر رشت که عصر امروز(چهارشنبه،۴ تیر) برگزار شد، از امضای رسمی تفاهمنامه همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای پروژه های شهری همزمان با دهه کرامت خبر داد.


رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه با حضور سردار محمد در گیلان، کلنگ پروژه های عمرانی مشترک بین مدیریت شهری و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) زده شد اظهار کرد: روگذر میدان هفت آذر(نیروی دریایی)، روگذر میدان حضرت ولیعصر(عج) و روگذر یا زیرگذر میدان مصلی( که در دست مطالعه است) سه پروژه ای هستند که با کمک قرارگاه در رشت ساخته می شود.


وی پروژه زیرگذر میدان شهدای ذهاب( شهرداری) را از دیگر پروژه های تفاهمنامه عنوان کرد و افزود: این پروژه برای رفع رکود حاکم بر بازار رشت به دلیل اجرای پیاده راه فرهنگی است که همواره مورد توجه و نگرانی اعضای شورا بوده و انتظار داریم با اجرای آن، ارتباط شمال به جنوب و شرق به غرب شهر را ایجاد کنیم که البته این پروژه در دست مطالعه است.

 

حاجی پور مهمترین پروژه مورد تفاهم با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) را ساماندهی رودخانه های رشت دانست.

 

وی در این باره گفت: این پروژه از اولویت های شهرداری و شورا است تا با همکاری شرکت آب منطقه ای استان، شرکت آب و فاضلاب شهری و همه دستگاه های مسئول بتوانیم زرجوب و گوهررود را نجات دهیم.

 

به گفته رییس شورا، مجموع پروژه های فوق نیازمند چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن با کمک اعتبارات ملی تامین خواهد شد.


حاجی پور تصریح کرد: بخشی از این اعتبار باید از امسال تامین شود و برای تامین مابقی آن نیازمند همکاری و همیاری همه دستگاه ها هستیم.


وی تاکید کرد: مدیریت شهری رشت اعم از شهرداری و شورا، گام بزرگی برای اجرای این پروژه ها برداشته اند و زمانی شیرینی آن در کام شهروندان احساس می شود که پروژه ها به اتمام برسند.

 

کد خبر 942398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha