راه اندازی شعبه سازمان تجاری ‌سازی فناوری جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری

رضایی از راه اندازی شعبه سازمان تجاری ‌سازی فناوری و اشتغال دانش ‌آموختگان جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

«سیروس رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، با تاکید بر توانمندی های جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فناوری، اظهارداشت: یکی از اهداف این نهاد بهره گیری و تقویت ظرفیت های علمی و دانشگاهی استان است.


رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری تجاری‌سازی علم و فناوری، تسهیل مسیر تبدیل علم به ثروت و تقویت فرهنگ کارآفرینی را از اهداف راه اندازی این شعبه سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان در استان خواند.


وی با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مبتنی بر طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی است، افزود: طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یکی از طرح های شاخص ملی در راستای اشغالزایی بود که در استان برگزار شد.

 

رضایی طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار را از دیگر طرح های اشتغالزایی در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برشمرد و اظهار کرد: این طرح با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در استان اجرایی شد.

 

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری بر افزایش روحیه کارآفرینی در میان دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی استان تاکید کرد و ادامه داد: شعبه تجاری سازی فناوری با تعامل با دستگاه های متولی اشتغال زمینه های کارآفرینی را در استان ایجاد می کند.

 

رضایی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی دانشجویان، ایجاد مرکز شتابدهی کسب و کارهای فناورانه، شناسایی و معرفی نخبگان کارآفرینی، راه‌اندازی مراکز رشد و ایجاد کلینیک مشاوره شغلی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان از شاخص ترین ماموریت های شعبه تجاری سازی فناوری است.

 

کد خبر 942446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha