برنامه های کانون های خدمت رضوی استان کرمان در دهه کرامت اعلام شد

مسئول فرهنگی کانون های خدمت رضوی در استان کرمان مهمترین ویژه برنامه های دهه کرامت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدرضا احمدی پنجشنبه (5 تیر) در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان کرمان بیان کرد: امسال با توجه به مسئله شیوع ویروس کرونا در کشور، برگزاری برنامه ها با شرایط خاص در حال اجرا است و کانون های خادم یاری امام رضا(ع) در سطح استان جلساتی داشتند.

 

 

مسئول فرهنگی کانون های خدمت رضوی در استان کرمان افزود: دستورالعملی جهت اجرای برنامه های دهه کرامت ابلاغ شده که همزمان از روز اول ذی القعده و ولادت حضرت معصومه(س) با ویژه برنامه «خواهر خورشید سلام» برنامه ها آغاز شد و در کرمان در کنار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این برنامه برگزار شد.

 

 

وی با بیان اینکه بخش عمده برنامه های امسال، جشن های زیر سایه خورشید است که همراه با حضور خادمین آستان قدس یرگزار می شود؛ افزود: تجلیل از مقام شامخ شهدای عرصه سلامت و تقدیر از خانواده های ایشان برنامه اصلی است که در استان کرمان فقط یک مورد داریم که از خود کرمان نیست و از زابل هستند و فقط در کرمان دفن شدند و همچنین تجلیل از زنان کار آفرین و استفاده از ظرفیت خادمیاری خانواده شهدا و دیدار با خانواده های شهدا و به ویژه شهدای حرم رضوی از محورهای اصلی برنامه ها است.

 

 

احمدی ادامه داد: معرفی دوره سبک زندگی رضوی در قالب جشن های دهه کرامت و بهره گیری از زندگی سراسر نور امام رضا(ع) از دیگر برنامه ها است و همچنین در بحث خدمات اجتماعی بنیاد کرامت، اعطای وام و خرید جهیزیه به نوعروسان در مناطق محروم کشور را داریم و علاوه بر این، کمک به واحدهای مسکونی و آسیب دیده حوزه جنوب استان که این کار از بعد از سیل انجام شده و هنوز هم ادامه دارد.

 

 

وی اظهار داشت: در ایام ولادت امام رضا(ع) ارائه بسته های فرهنگی و خدماتی به زائرین در مجتمع های بین راهی در زائر سراها و در مسیر مشهد مقدس و بخشی در حوزه فرودگاهی و راه آهن انجام خواهد شد و یک بخش هم در حوزه ورزش و فعالیت های ورزشی برای جوانان در دهه کرامت می شود.

 

 

احمدی افزود: برنامه محوری در شب میلاد امام رضا(ع) است که در حوزه کانون های رضوی سراسر استان برگزار می شود و در شهر کرمان پیش بینی کردیم در امامزاده محمد شهر کرمان با حضور خادم یاران رضوی برگزار شود.

 

 

کد خبر 942515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha