اجرای ۲۰ برنامه ویژه دهه کرامت در روستای کاغذی

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت به همت این کانون در روستای کاغذی خبر داد.

«اسلام کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، برنامه های  باشکوهی از سوی کانون  فرهنگی  مسجد و هیئت قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

مدیر مسئول کانون  فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی افزود: با توجه به محدودیت اجرای برنامه های دهه کرامت در ایام شیوع  بیماری کرونا ، مجموعه کانون تلاش کرد اثرات شور و نشاط دهه کرامت برای عاشقان اهلبیت (ع) پا برجا بماند، لذا امسال بیشترین تمرکز را در اجرای برنامه به صورت مجازی داریم.

 

کریمیان تصریح کرد: اجرای برنامه روز دختر با عنوان «نشاط دخترانه» از سوی واحد فرهنگی خواهران و با تعامل پایگاه بسیج  خواهران  و دعوت و تجمع  دختران  فاطمی با رعایت فاصل گذاری اجتماعی و حرکت پیاده به سمت  امامزاده صالح روستای کاغذی و گلباران حرم مطهر و اهدای جوایز به دختران محجبه و نام های فاطمه و معصومه از جمله برنامه های با نشاط این کانون در این ایام است.

 

مدیر مسئول کانون  فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی بیان داشت: اجرای برنامه انس با قرآن ویژه ولادت امام رضا(ع)، اجرای گروه سرود دختران آفتاب، اجرای کارگاه مادرانه، اجرای مسابقه  «فدای دخترم» در فضای مجازی و اجرای مسابقه در روز ولادت امام رضا(ع) و شرکت جمعی در نماز سیاسی عبادی جمعه ابوزیدآباد از دیگر برنامه های کانون در دهه کرامت است.

 

کریمیان افزود: هدف مجموعه کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) در اجرای برنامه های امسال، بررسی مسائل روز جامعه با رویکرد سبک زندگی اسلامی و شعار خانواده پویا در پرتو نظام جمهوری اسلامی است، لذا کارگاه های آموزشی «مادرانه» و خانواده و سبک زندگی در مناسبت های مختلف از سوی این کانون برنامه ریزی شده است  که در دهه کرامت هم این کارگاه ها ادامه دارد.

 

یادآور می شود؛ کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی از توابع شهرستان آران و بیدگل  در سال  ۱۳۸۴ فعالیت خود را به همت جمعی از جوانان علاقه مند و فعال فرهنگی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ به ثبت رسید. این کانون بیش از ۴۰۰ عضو فعال از نیروهای جوان و نوجوان روستا دارد

 

روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در ۳۰ کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده است.

کد خبر 942542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha