۲۰ بسته معیشتی  بین نیازمندان توزیع شد

قهرمانی گفت: به مناسبت دهه کرامت بسته معیشتی به ارزش ۱۷ میلیون ریال بین نیازمندان آستارایی توزیع شد.

«حسین قهرمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: به مناسبت دهه کرامت ۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آستارایی توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا با بیان اینکه این بسته های معیشتی با شعار««خدمت کريمانه، همدلی به رسم اهل ‌بيت (ع)» در بین نیازمندان توزیع شد افزود: ارزش بسته های توزیع شده بین نیازمندان در مجموع ۱۷ میلیون ریال است.

 

وی تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی حدود ۸۰۰ هزار ریال و شامل کالاهایی از قبیل برنج، قند، روغن، حبوبات، رب و ماکارونی بود که بین نیازمندان توزیع شد.

 

قهرمانی گفت: بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی و هنری، هیئت امناء مسجد، پایگاه مقاومت بسیج شهید شاپور آهنی و خیرین تهیه شده بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا در کشور و به تبع آن در این شهرستان برنامه های دهه کرامت امسال در بستر فضای مجازی و متفاوت از سال های قبل برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه کرامت داخل و محوطه مسجد آذین بندی شده و جشن دهه کرامت به صورت زنده از اینستاگرام پخش می شود.

کد خبر 942559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha