افتتاح و بهره‌برداری از اولین کارخانه تولیدی دستمال کاغذی در جنوب غرب کشور

اولین کارخانه تولیدی انواع دستمال کاغذی جنوب غرب ایران با سرمایه‌گذاری شرکت پرنیان طراوت اروند و مشارکت شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند با حضور معاون وزیر صمت ظهر امروز (پنج شنبه ۵ تیر) در شهرک صنعتی شماره یک آبادان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، اولین کارخانه تولید دستمال کاغذی در شهرک صنعتی شماره یک آبادان و چهارمین پروژه صنعتی سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند با عنوان از سالروز آزاد سازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان در سال جهش تولید ظهر امروز (پنج‌شنبه ۵ تیر) با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور، مدیرعامل و معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، معاون سیاسی فرمانداری ویژه آبادان و دیگر مسئولان محلی افتتاح شد.

 

این کارخانه تولیدی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و تولید سالانه ۴۱۰ تن با سرمایه‌گذاری شرکت پرنیان طراوت اروند و مشارکت شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند به مرحله بهره‌برداری رسید.

 

در این کارخانه برای ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم و ۴۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است. ماشین‌آلات اولین کارخانه تولید دستمال کاغذی در منطقه آزاد اروند با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال توسط سرمایه‌گذار خریداری شده است.

 

کد خبر 942560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha