۱۵۰ مسکن محرومین خوسف تا مردادماه تکمیل می شود

مهران پور گفت: از سهمیه ۱۵۰ واحد مسکونی محرومان خوسف، ۷۲ واحد تکمیل شده و پیش بینی می شود مابقی این واحدها در مردادماه امسال به بهره برداری برسد.

«محمد مهران پور»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان در روستاهای خراسان جنوبی از سال گذشته آغاز شد که سهم بنیاد مسکن و کمیته امداد هر کدام ساخت پنج هزار واحد مسکونی است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوسف افزد: کمیته امداد شهرستان خوسف برای احداث مسکن محرومان، 122 واحد مسکن روستایی سهمیه داشته است ولی این نهاد، 150 مسکن را جذب کرده است.

 

مهران پور با بیان اینکه در حال حاضر 140 واحد مسکونی در حال احدث است، گفت: از این تعداد 128 واحد در مرحله اجرای فنداسیون، 118 واحد در مرحله اسکلت بندی و 110 واحد در مرحله سقف است.

 

وی ادامه داد: همچنین 108 واحد در مرحله دیوارچینی، 100 واحد در مرحله تاسیسات برقی، 95 واحد در مرحله نازک کاری داخلی و 72 واحد در مرحله نازک کاری خارجی و یا اتمام کار است.

 

مهران پور تصریح کرد: واحدهای مسکن محرومان سهمیه کمیته امداد خوسف تا پایان مردادماه سال جاری به بهره برداری کامل می رسند.

 

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن محرومان بر اساس کارکرد و پیشرفت کار، تسهیلات می گیرند، افزود: این واحدها 35 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 15 میلیون تومان تسیهلات از صندوق امداد ولایت می گیرند، که در مجموع هر واحد 50 میلیون تومان تسهیلات دریافت می کنند.

 

 

 

کد خبر 942562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha