زیرگذر شهید برونسی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد

کاظمی گفت:زیرگذر شهید برونسی با عرض حدود هفت متر، طول حدود ۵۵۰ متر و عمق هفت متر در بزرگراه شهید برونسی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ظرف مدت ۹ ماه احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل الله کاظمی» امروز ( ۵ تیر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان زیر گذر شهید برونسی با بیان اینکه زیرگذربرونسی به عنوان بخشی از طرح ساماندهی ترافیکی انتهای بلوار وکیل آباد اجرا می شود، گفت:یکی از مشکلات چندین ساله مشهد ترافیک انتهای بولوار وکیل آباد بود که برای رفع آن مقرر شد تا انتهای بولوار وکیل آباد و پل پرتوی تعریض شود که این کار در مسیر رفت به طرقبه شاندیز دی ماه آغاز و ظرف ۷۵ روز اجرا شد و ۲۵ اسفند زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان این که این مشکل در مسیر برگشت از طرقبه شاندیز نیز وجود داشت اظهارکرد: لذا پروژه تعریض پل پرتوی و انتهای بولوار وکیل آباد در مسیر برگشت نیز ۲۰ فروردین آغاز و ظرف ۳۵ روز اجرایی شده است.

 

کاظمی بیان کرد: بر اساس بررسی های ما و پلیس راهور بالغ بر ۹۰ درصد از ترافیک ساعات پیک در محدوده پل پرتوی و انتهای بولوار وکیل آباد در مسیر رفت کاهش پیدا کرده است، اما نیاز است تا برای بهتر شدن وضعیت کانکس های نیروی انتظامی و پلیس راهور و همچنین تابلوهای تبلیغاتی در دوراهی طرقبه شاندیز نیز جمع آوری شود.

 

وی ضمن اشاره به اجرای دوربرگردان زیر گذر شهید برونسی اضافه کرد: دوربرگردان شهید برونسی با فاصله ی حدود هزار و ۲۰۰ متر از بولوار وکیل آباد، در بزرگراه شهید برونسی در جهت شمال به شمال اجرا خواهد شد.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تامین دسترسی آیت خودروها از خروجی طرقبه- شاندیز به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، تامین دسترسی خودروها خروجی از بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به بولوار پیروزی و تامین دسترسی خودروها از شهرک های در حال توسعه این منطقه به بولوارهای پیروزی و وکیل آباد از جمله اهداف احداث زیرگذر شهید برونسی است.

 

کاظمی تصرح کرد: کاظمی گفت:زیرگذر شهید برونسی با عرض حدود هفت متر، طول حدود ۵۵۰ متر و عمق هفت متر در بزرگراه شهید برونسی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ظرف مدت ۹ ماه احداث خواهد شد. 

کد خبر 942575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha