حمایت خیران تا پایان کرونا تداوم یابد/ شهری با وضعیت سفید کرونا در گلستان نداریم

حسینی گفت: شیوع کرونا هنوز تداوم دارد و نیازمند حمایت خیران از حوزه سلامت هستیم.

«سید مهدی حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به نرخ شیوع ویروس کرونا در استان گلستان به مردم تاکید می کنیم که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و از حضور در تجمعات و مراکز شلوع بپرهیزند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در مراسم عروسی و عزا به ویژه افرادی که در گروه هایی با ریسک پذیری بالا ابتلا به کرونا قرار دارند مثل افراد مسن، چاق، افرادی با بیماری های زمینه ای و فشار خون به جد پرهیز کنند.

 

حسینی یادآور شد: اگر افرادی اجبار به حضور در اجتماعات داشتند توصیه می کنیم که حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهر‌های آق قلا، بندرترکمن، گنبدکاووس، مراوه تپه، گالیکش، بندرگز و کلاله از نظر شیوع کرونا وضعیت همچنان قرمز است و در استان گلستان شهری با وضعیت سفید کرونا نداریم.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: خیران همکاری خوبی با دانشگاه علوم پزشکی استان داشتند و دست یاری به ما دادند اما شیوع کرونا هنوز تداوم دارد و نیازمند حمایت خیران از حوزه سلامت هستیم.

 

حسینی بیان کرد: مجمع خیرین سلامت در استان فعال است و خیران در هر زمینه از خرید تجهیزات حفاظتی مثل ماسک، دستکش و گان به تناسب سرمایه ای که دارند وارد میدان شوند و پذیرای حمایت های خیران هستیم.

 

وی گفت: ویرس کرونا با علائم مختلفی همراه است و هنوز برای دانشمندان ناشناخته است و از مردم درخواست داریم نکات بهداشتی را رعایت کنند و در صورت بروز علائم سرفه، تب و غیر از حضور در اماکن پرجمعیت خودداری کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: بیمارانی با علائم شدید تنگی نفس، تب، سرفه به مراکز درمانی برای درمان مراجعه کنند.

 

کد خبر 942579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha