شهرستانی در یزد که مردمانش از کمترین امکانات تامین اجتماعی بی بهره هستند

صباغیان بافقی گفت: شهرستان خاتم با ۴۰ هزار نفر جمعیت که اکثراً از بیمه شدگان تامین اجتماعی می باشند از کمترین امکانات تامین اجتماعی بی بهره هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمد رضا صباغیان بافقی» ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان یزد که با حضور مدیران سازمان تامین اجتماعی که در جهت بررسی و پیگیری مشکلات بیمه شدگان برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل رعایت نکردن حقوق بیمه شدگان، عدم ایجاد درمانگاه اجتماعی در شهرستانهای خاتم و بهاباد، نبود پزشک متخصص در بسیاری از درمانگاه های شهرستان های حوزه انتخابیه مجبوریم از وزیر سوال کنیم.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان خاتم با 40 هزار نفر جمعیت که اکثراً از بیمه شدگان تامین اجتماعی می باشند از کمترین امکانات تامین اجتماعی بی بهره هستند افزود: همچنین شهرستان مهریز هم از درمانگاه مناسب بی بهره است که باید به شکلی برنامه ریزی شود تا مشکلات مردم این مناطق حل شود.

وی در خصوص وضعیت درمانگاه های تامین اجتماعی شهرهای ابرکوه و بافق، گفت: درمانگاه تامین اجتماعی این شهرها ساخته و برخی تجهیزات نیز خریداری شده ولی چون پزشک متخص ندارند این دستگاه ها بلااستفاده مانده یا به مرکز استان برگردانده شده اند.

صباغیان بافقی اضافه کرد: انتظار ما این است که مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد که متولی امور بیمه شدگان این نهاد می باشد توجه بیشتری به وضعیت تامین اجتماعی و درمانگاه های شهرستانهای محروم داشته باشند.

کد خبر 942618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha