آمریکا با نظام اسلامی و حمایت از محرومین مشکل دارد

حجت الاسلام رضا سعادت فر گفت: آمریکا با موضوع هسته ای، علم و صنعت ما مشکل ندارد بلکه مشکل آمریکا با نظام اسلامی و حمایت از محرومین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۶ تیر حجت الاسلام «رضا سعادت فر» در خطبه های نماز در مصلی پیامبر اعظم (ص) جیرفت، گفت: آمریکا با موضوع هسته ای، علم و صنعت ما مشکل ندارد بلکه مشکل آمریکا با نظام اسلامی و حمایت از محرومین است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: آمریکا عمر ۲۰۰ ساله ای دارد که ۷۵ سال آن با ابرقدرتی و ظلم و ستم به مردم کلیه قاره ها سپری شده است اما ما به پیش بینی های مقام معظم رهبری در خصوص افول آمریکا معتقد هستیم و یقین داریم آمریکا محو می شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه ابراز کرد: امروز امر به معروف و نهی از منکر در عالی ترین سطح توسط دستگاه قضایی در حال اجرا است.

حجت الاسلام سعادت فر تاکید کرد: عدالت و دوری از تبعیض از شاخصه های تشکیل دولت اسلامی است.

خطیب جمعه جیرفت افزود: تبعیض در انجام وظیفه و منفعت طلبی یکی از مصادیق ظلم است که متاسفانه در برخی موارد در جامعه شاهد آن هستیم.

وی با بیان این مطلب که در مواجه با فرامین ولی فقیه در بین دوستان ولایت با ۲ خط فکری مواجه هستیم، اظهار کرد: عده ای فرمایش رهبری را شنیده و اطلاعت از آن را واجب شرعی می دانند چون معتقد هستند که رهبری گوش به فرمان امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام سعادت فر عنوان کرد: اما کسانی نیز هستند که ولی فقیه را به عنوان یک کارشناس دینی دوست دارند و نگاه آنها نسبت به ولی فقیه نگاه به یک کارشناس است و متاسفانه انحراف جامعه اسلامی از وجود تفکر دوم است.
 

کد خبر 942758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha