آسفالت کاری بیش از ۴۹۴ هزار متر مربع در شیراز

جورکش گفت: ۶۱ هزار و ۸۲۸ تن آسفالت به مساحت ۴۹۴ هزار و ۶۲۴ مترمربع در خردادماه سال جاری در شیراز مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید جورکش»، امروز (جمعه 5 تیر) با اشاره به عملیات آسفالت معابر شهر شیراز از ابتدای خردادماه امسال گفت: ۶۱ هزار و ۸۲۸ تن آسفالت به مساحت ۴۹۴ هزار و ۶۲۴ مترمربع در خردادماه سال جاری در شیراز مورد استفاده قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: در این عملیات آغاز شده، معابر اصلی و فرعی مناطق یازده گانه شهر آسفالت می شوند.

وی اضافه کرد: در خرداد امسال، ۱۰ هزار و ۸۶ تن آسفالت به مساحت ۸۰ هزار و ۶۸۸ مترمربع در محدوده شهرداری منطقه یک شیراز در معابری همچون میدان «نمازی و گاز»، چهارراه «خلیلی»، انشعابات «مشیر» و «بعثت»، خیابان «خبرنگار»، «نارون»، «آزادی»، «قدوسی شرقی» و «بعثت» اجرا شد.

جورکش با اشاره به اجرای یک هزار و ۱۸۳ تن آسفالت به مساحت ۹ هزار و ۴۶۴ مترمربع در معابر محدوده شهرداری منطقه ۲ عنوان کرد: خیابان «ماذون قشقایی»، ارتش و کوچه های خیابان «کارگر» از جمله معابری بود که آسفالت در آنها اجرا شد.

وی میزان آسفالت اجرا شده در معابر شهرداری منطقه سه شیراز را سه هزار و ۶۰۱ تن به متراژ ۲۸ هزار و ۸۰۸ مترمربع عنوان کرد و گفت: طی خردادماه امسال، خیابان هایی همچون «امام مهدی عج»، «سفر»، کندروی «مدرس»، «شهید محمدیان فرد» و «شهید طهماسبی آسفالت» شدند.

جورکش ادامه داد: معابر محدوده شهرداری منطقه چهار که طی خرداد ماه به میزان سه هزار و ۷۶۶ تن و مساحت ۳۰ هزار و ۱۲۸ مترمربع آسفالت شده اند شامل خیابان «امیرکبیر»، «سفیرجنوبی» و منشعبات، منشعبات «شهید دستغیب»، تعدادی از کوچه های «شهید آقایی»، «پاسارگاد» و فرعی ها و فرعی های «رسالت» است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در خصوص آسفالت معابر محدوده شهرداری منطقه پنج گفت: سه هزار و ۴۰۰ تن آسفالت به مساحت ۲۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع در خیابان های این محدوده همچون «محراب»، «زیتون»، «عاشورا»، «نواب صفوی»، «سیدالشهدا»، «رضوان»، کوچه های پنج و هفت «فاتحیان» و کوچه یک «زیتون» اجرا شده است.

جورکش میزان آسفالت اجرا شده در سطح معابر شهرداری منطقه ۶ را پنج هزار و ۱۶۸ تن به مساحت ۴۱ هزار و ۳۴۴ مترمربع دانست و افزود: خیابان «فاطمی فرد»، «میرزای شیرازی»، «تاکستان»، «میرزای شیرازی» شرقی و فرعی هایش، «نسترن» و فرعی ها، «فرشته»، سه کوچه در فرهنگشهر و کوچه ۷ «گلسار» از جمله معابری بودند که در خردادماه آسفالت شدند.

وی اضافه کرد: در محدوده شهرداری منطقه هفت نیز پنج هزار و ۵۱۵ تن آسفالت به مساحت ۴۴ هزار و ۱۲۰ مترمربع در میدان «الله»، کندروی «مدرس»، ۲۴ متری شهرک فضای سبز، ۳۵ متری شهرک «صادقیه» و خیابان جنب انبار این منطقه اجرا شده است.

جورکش با اشاره به اجرای ۱۰ هزار و ۱۹۰ تن آسفالت به مساحت ۸۱ هزار و ۵۲۰ مترمربع در معابر شهرداری منطقه ۹ گفت: خیابان های «سپیده»، «حجت آباد»، «فیروززاده»، «مشکل گشا»، «خرمشهر»، «شکوفه» و «جوانمرد» طی خردادماه آسفالت شده اند.

وی در خصوص آسفالت معابر محدوده شهرداری منطقه ۱۰ عنوان کرد: محدوده زیرگذر «گلستان»، «حسینی الهاشمی»، خیابان «جمهوری» شهرک گویم و شهرک دوکوهک در این منطقه با استفاده از ۹ هزار و ۳۰۱ تن آسفالت به مساحت ۷۴ هزار و ۴۰۸ مترمربع آسفالت شده اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ادامه داد: در محدوده منطقه ۱۱ نیز چهار هزار و ۴۷۸ تن آسفالت به مساحت ۳۵ هزار و ۸۲۴ مترمربع در خیابان های «سرداران»، «رسول اعظم»، کندروی «مدرس»، کوچه سه «ابونصر»، ۲ «قناعت پیشه» و ۱۷ «آزادگان» اجرا شده است.

جورکش همچنین از اجرای پنج هزار و ۱۴۰ تن آسفالت به مساحت ۴۱ هزار و ۱۲۰ مترمربع در پروژه شهید «رودکی» طی خردادماه خبر داد و از ادامه عملیات آسفالت معابر شهر شیراز در ماه های پیش رو نیز خبر داد.

کد خبر 942766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha