۴۰۰ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه نماز جمعه قم در ایام کرونا توزیع شد

ولدان از توزیع ۴۰۰ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه نماز جمعه در ایام شیوع کرونا در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «محمد باقر ولدان» در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به راه اندازی قرارگاه نماز جمعه در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: این قرارگاه بیش از ۴۰۰ هزار بسته حمایتی را تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع کرد.
 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم تصریح کرد: این قرارگاه از همان ابتدا به یکی از مهمترین مراکز آمادگی و پشتیبانی تبدیل شد و در راستای اعزام نیروهای جهادی نیز نقش داشت.


وی گفت: تلاش برای ضد عفونی خیابان ها و منازل، توزیع بسته های حماتی و... از جمله اقدامات این قرارگاه بود که با روحیه بسیجی و تلاش همگانی رقم خورد.


ولدان با اشاره به برگزاری نماز جمعه گفت: نماز جمعه مهمترین و مطلوب‌ترین نهاد برای بسترسازی تمدن نوین اسلامی است و بعد از اینکه وضعیت نسبی قم مناسب شد، شاهد برگزاری این فریضه عبادی سیاسی هستیم.


رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم گفت: یکی از اقدامات مناسب توجه به بررسی مشکلات مردم است که پاسخگویی چهره به چهره مسئولان و مردم را در دستور کار داشته و طرحی در این خصوص نیز برنامه ریزی شد.


وی گفت: نماز جمعه قم از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و بستر پیام رسانی به تمامی جهانیان و صدای رسا معنویت و عبودیت است.

کد خبر 942773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha