اتحاد ایالات متحده آمریکا به سمت متلاشی شدن پیش می رود

آیت الله عابدینی گفت: امروز با شرایطی که در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا وجود دارد، دیگر برای آنها نفسی باقی نمانده است و اتحاد ایالات متحده آمریکا به سمت متلاشی شدن و متفرق شدن پیش می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۶ تیر) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از مناسبت های این ایام، هفته قوه قضائیه است که اقدامات جدی ریاست محترم قوه قضائيه در مبارزه با مفاسد، روح امید را در بین مردم بالا برده است که امیدواریم این امر سبب شود تا مردم طعم شیرین عدالت را هرچه بیشتر بچشند.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: یکی از چالش های جدی امروز کشور گرانی مسکن و بیکاری است که از مسئولان می خواهیم دغدغه شان حل مشکلات معیشتی و اشتغال مردم باشد و از افسارگسیختگی قیمت ها هم جلوگیری کنند.

 

وی عنوان کرد: البته مردم ما صبور و علاقمند به انقلاب هستند و لازم است مسئولان با مردم همراه شوند و در راستای حل مشکلات آنها قدم بردارند و به تولید داخلی اهمیت دهند و جهش تولید را مورد توجه قرار دهند.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به ضرورت تلاش دولت برای تحقق وعده ها اعلام کرد: دولت باید جدی تر از گذشته در زمان باقی مانده در خدمت به مردم تلاش کند و مجلس شورای اسلامی هم باید با جدیت نظارت بر اجرای صحیح قوانین داشته باشد.

 

وی تأکید کرد: از قوه قضائیه هم درخواست داریم با جدیت هرچه بیشتر متخلفان، زمین خواران و سوءاستفاده کنندگان از پست های مدیریتی را مجازات کند و البته امروز هم قوه قضائیه در این مسیر قدم برمی دارد.

 

امام جمعه قزوین در ادامه به سالروز ترور مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۰ اشاره و اظهار کرد: با عنایت خداوند متعال، منافقان در این توطئه ناکام ماندند و سایه مقام معظم رهبری بر سر جریان مقاومت و مستضعفان باقی ماند، البته منافقان همواره با توطئه های مختلف قصد ضربه زدن به این نظام را داشتند به طوری که با انفجار ساختمان حزب الله جمهوری اسلامی، موجب شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب شدند.

 

وی تصریح کرد: منافقان و تروریست ها به دستور سران غربی نزدیک ۱۷ هزار نفر از نخبگان این کشور را به شهادت رساندند و هنوز هم این روند ادامه دارد به طوری که آمریکا که ادعای  مبارزه با تروریست را دارد، خود حامی تروریست است.

 

آیت الله عادینی اضافه کرد: آمریکا روز گذشته با حمایت داعشی ها به مرکز حشدالشعبی در عراق حمله کرد و این کار آنها نشان می دهد از سیلی قبلی که از عراق خوردند، درس عبرت نگرفته اند و ان شاالله با سیلی هایی که از سوی مقاومت بر چهره این نظام استکبار خواهد خورد از اقدام شیطانی شان پشیمان می شوند.

 

وی گفت: امروز با شرایطی که در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا وجود دارد، دیگر برای آنها نفسی باقی نمانده است که  دنبال ماجراجویی جدیدی باشند و به همان اندازه که کشورهای اسلامی در مسیر وحدت و یکپارچگی حرکت می کنند اتحاد ایالات متحده آمریکا به سمت متلاشی شدن و متفرق شدن پیش می رود و ان‌ شاء الله به زودی شاهد پایان اتحاد آسیب رسان آمریکا و تحقق امنیت بین المللی خواهیم بود.

 

امام جمعه قزوین با تبریک فرارسیدن دهه کرامت خاطر نشان کرد: از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است و این ایام را به همه تبریک می گوییم و هجرت امام رضا(ع) به توس، حضرت معصومه (س) به قم و احمدبن موسی (ع) به فارس، برکات بسیاری به دنبال داشته  است و با توجه به اینکه این هجرت ها بعد از هجرت امام رضا (ع) بوده اهمیت ولایت اهل بیت (ع) را نشان می دهد.

 

وی یادآور شد: روز ولادت حضرت معصومه (س) در این دهه با عنوان روز دختر نامگذاری شده است و دختران و بانوان در دین اسلام جایگاه ویژه ای دارند به طوری که اسلام سهم بیشتری از محبت را برای دختران قرار داده است بنابراین نباید در محبت به فرزندان مان به خصوص دختران کوتاهی کنیم.

 

کد خبر 942788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha