توزیع سبد کالا و بهداشتی هلال احمر بهشهر در بین نیازمندان و بیماران

ترابی از توزیع سبد کالا و بهداشتی هلال احمر بهشهر در بین نیازمندان و بیماران خاص این شهرستان خبر داد.

« محمدرضا ترابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: امسال در شرایطی سال جدید را شروع کردیم که ویروس کرونا بر جامعه سایه افکنده و موجب شد تا بسیاری از مردم با مشکلات فراوان معیشتی روبرو شوند و هلال احمر به عنوان جمعیت نوع دوست براساس وظایف خود در این راستا با تمام توان وارد عمل شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر افزود: از همان ابتدای شیوع کرونا گروه های مختلف همکار و همراه در هلال احمر همچون جوانان، داوطلبان و امدادگران وارد عمل شده و ضمن گندزدایی خیابان ها و محلات، تب سنجی مسافران و مردم، توزیع سبد بهداشتی و غذایی را در دستور کار قرار دادند تا بخشی از آلام مردم در بخش معیشتی و بهداشتی کم شود.

وی اظهار کرد: با گذشت چهار ماه از شیوع ویروس کرونا، خدمات رسانی در مناسبت ها و روزهای مختلف ادامه دارد و در آخرین خدمت رسانی در تیر ماه امسال، حدود 100 بسته سبد کالا و سبد بهداشتی در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا و همچنین بیماران خاص توزیع شد.

ترابی گفت: در اجرای این طرح که با مشارکت داوطلبان ، نیکوکاران و خیرین انجام شد؛ بسته های مواد غذایی و بهداشتی  تهیه و بین اقشار محروم توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد : داوطلبان هلال احمر شهرستان بهشهر،  اقشار آسیب پذیر و کم درآمد در مناطق مختلف شهرستان را شناسایی و تلاش دارند تا خدمات مختلف به این افراد ارائه دهند تا همگان از این خدمات بهره مند شوند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر گفت: خدمات جمعیت هلال احمر  انسان دوستانه است و تنها مسئولیت خدمات امدادی ندارد؛ بلکه با ظرفیت های موجود به کمک نیازمندان نیز می شتابد.

کد خبر 943000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha