تربیت ۳۰۰ حافظ قرآن در نیروی انتظامی خراسان جنوبی

حجت الاسلام عبداللهی از تربیت بیش از ۳۰۰ حافظ قرآن در نیروی انتظامی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «محمدرضا عبداللهی» صبح امروز (۷ تیر) در دیدار روسای عقیدتی سیاسی نیروی های مسلح مستقر در خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: بحث مسائل قرآنی در نیروی انتظامی خراسان جنوبی با جدیت در حال پیگیری است و در این سال‌ها با استقبال نیروها موفقیت‌های را کسب کرده ایم.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دارالقرآن نیروی انتظامی استان به عنوان دستگاه برتر در حوزه فعالیت‌های قرآنی معرفی شده است، گفت: بیش از ۳۰۰ حافظ پنج الی ۲۰ جزء قرآن طی ۶ سال گذشته در نیروی انتظامی خراسان‌ جنوبی تربیت شده‌اند.

 

حجت الاسلام عبداللهی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا کاون فرهنگی و مذهبی در بستر فضای مجازی برای ادامه فعالیت های قرآنی تاسیس شده است.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، افزود: در مدت کوتاهی ۱۱۷ میلیون تومان کمک برای نیازمندان در نیروی انتظامی خراسان جنوبی جمع‌آوری شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: با این مبلغ ۳۹۰ بسته مواد غذایی و هزار پرس غذای گرم تهیه و بین افراد دارای مشکل معیشتی و نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

 

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به انجام اقدامات ارزشمند در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در خانواده نیروی انتظامی، گفت: نتیجه این اقدامات منجر به کاهش ۳۰ درصدی شکایات مردم از ناجا در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بود.

 

وی تاکید کرد: هرساله منکرات شایع در بین نیروها شناسایی و برای کاهش آن تلاش می شود تا به سطح پلیس در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

کد خبر 943022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha