افتتاح یک مسجد روستایی در جهرم همزمان با دهه کرامت

مسجد «حضرت اباالفضل (ع)» روستای «رنجکو» شهرستان جهرم همزمان با دهه کرامت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، در آیینی با حضور مسئولان محلی شهرستان جهرم، یک مسجد در روستای بخش مرکزی شهرستان جهرم افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 این مسجد که به نام «حضرت اباالفضل (ع)» مزین شده در روستای «رنجو» از توابع شهرستان جهرم واقع شده است که به همت خیران محلی ساخته شده است.

 

مراسم افتتاح این مسجد همزمان با دهه کرامت و با حضور «محمدرضا رضایی»، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، «مهدی شفیعیان»، فرماندار ویژه شهرستان جهرم، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای «رنجکو» برگزار شد.

 

«محمدرضا رضایی کوچی» در این مراسم با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، گفت: دهه کرامت فرصتی برای شناخت بیشتر ائمه اطهار (ع) و معرفی آنها به جامعه در راستای ترویج سیره اهلبیت (ع) است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن معارف دین در سطح جامعه خاطرنشان کرد: مساجد به عنوان مکان هایی برای راز و نیاز در ترویج فرهنگ دینی و معنوی مردم نقش بسزایی داشته و محلی برای ترویج شعائر دینی است که باید ضمن حمایت از فعالیت های فرهنگی و مذهبی در توسعه و شکوفایی مساجد تلاش کرد.

 

 

 

کد خبر 943044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha