بازداشت نیروهای حشد شعبی دیکته آمریکایی هاست

بیانیه عملیات مشترک نیروهای عراقی در خصوص بازداشت نیروهای حشد شعبی دیکته ای است که توسط آمریکایی ها نوشته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومه، رهبر جنبش عصائب اهل الحق عراق به حوادث مربوط به حمله به یکی از پایگاههای حشد شعبی توسط نیروهای مبارزه با تروریسم عراق و نیروهای آمریکایی واکنش نشان داد.

 

شیخ قیس خزعلی در سخنانی حمله به مقر حشد شعبی را حادثه ای خطرناک توصیف کرد. وی گفت: بیانیه عملیات مشترک نیروهای عراقی در خصوص بازداشت نیروهای حشد شعبی دیکته ای است که توسط آمریکایی ها نوشته شده است.

 

دبیرکل عصائب اهل الحق با اشاره به اینکه قوه قضائیه هیچ حکم دستگیری در حق اعضای حشد شعبی صادر نکرده، گفت: خود نخست وزیر این دستور را صادر کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از نخست وزیران سابق نیروهای مقاومت را هدف قرار ندادند و تنها الکاظمی برای هدف قرار دادن حشد شعبی تلاش کرده است، در ادامه گفت: به الکاظمی توصیه می شود که علیه فرزندان حشد شعبی قرار نگیرد زیرا آنها نماینده مردم هستند.

 

شامگاه پنج شنبه نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق با همکاری نیروهای آمریکایی به یکی از پایگاههای حشد شعبی حمله و شماری از اعضای حزب الله عراق را دستگیر کردند.

 

شبکه خبری راشاتودی هم گزارش داده بود که نیرو‌های آمریکایی با ۴۰ زره‌پوش و با حمایت نیرو‌های ویژه عراق، مقر فرماندهی تیپ ۴۵ الحشد الشعبی واقع در منطقه «البوعیثه» در شرق بغداد را محاصره و شماری از اعضای این سازمان را بازداشت کردند.

کد خبر 943078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha