مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) تمدید شد

زارع گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای به امام رضا (علیه‌السلام)تا پایان روز دوشنبه (۳۱شهریورماه) تعیین‌شده است.

«عباس زارع»، در گفتگو با خبرنگار شبستان از ساری گفت: دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای به امام رضا (علیه‌السلام) در دو رده سنی کودکان و نوجوانان (7 - 18 سال) و بزرگ‌سالان (از 18 سال به بالا) تا پایان 31شهریورماه 1399 آثار متقاضیان به شرکت در جشنواره پانزدهم را دریافت می‌کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: جلوه‌های معنوی زیارت، ارادتمندی و شیفتگی، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها و جایگاه نماز در آموزه‌های اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، به‌ویژه حضرت رضا (علیه‌السلام) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی محورهاي اين جشنواره است

 

وی به اقبال عمومی دوستداران حضرت رضا (ع) از سراسر دنیا به جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای به امام رضا (علیه‌السلام) اشاره کرد و افزود:سال گذشته 83هزار و 732نامه از 42کشور به دبیرخانه جشنواره چهاردهم رسید.

 

 دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) بابیان اینکه فراخوان اين جشنواره به سه زبان انگليسي، فارسي و عربي در اختيار مخاطبين در سراسر دنيا قرارگرفته است، یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره بین‌المللی تا روز دوشنبه 31 شهریورماه سال جاری تعیین‌شده است.

 

وی بابیان اينكه بخش استاني این جشنواره به دل نوشته‌های بومي مازندران اختصاص دارد، افزود: همچنین بخش ويژه اين جشنواره با عنوان انتخاب يك حديث از امام رضا (علیه‌السلام) با موضوع‌های «نماز» و «ایثار و شهادت» اختصاص دارد.

 

زارع بیان کرد: نامه‌هایی که به دبیرخانه این جشنواره می‌رسد پس از عبور از مرحله داوری و نهایی شدن هم‌زمان با معرفی برترین‌ها در کتابی تحت عنوان نجوای دل چاپ و روانه بازار نشر می‌شوند.

 

وی بابیان اینکه فرآیند ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی mazandaran.shamstoos.ir و portal.shamstoos.hr انجام می‌شود، خاطرنشان شد: علاقه‌مندان به شرکت در اين جشنواره در صورت عدم دسترسی به ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق سایت جشنواره می‌توانند اثر خود را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09381942133 ارسال نمايند.

 

کد خبر 943099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha