توزیع ۲۵۰ بسته ارزاق در دهه کرامت/ همکاری با مدرسه فیلسوف‌الدوله در مقابله با کرونا

حجت‌الاسلام طوبایی گفت: خادمان و زائران آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل (ع) توزیع ۲۵۰ بسته ارزاق میان نیازمندان در دهه کرامت را شروع کرده‌اند.

حجت الاسلام «جواد طوبایی» در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دهه کرامت فرصت آشنایی بیشتر مردم با معارف اهل بیت (ع) است، اظهار کرد: این دهه همچنین فرصتی است تا رحمت و رافت اسلامی نیز به نمایش درآید و پاسخی است به این شبهه که تشیع، مذهب گریه و سوگواری است.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل (ع) افزود: نامگذاری دهه های کرامت، امامت و ولایت توانسته موجب گسترش شادی های مومنانه و نشاط معنوی در کشور شود و به این صورت در کنار دهه های سوگ، دهه های شادی نیز بیش از گذشته وارد فرهنگ تشیع شود.

 

وی در ادامه درباره فعالیت های آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل (ع) در دوره شیوع ویروس کرونا گفت: خادمان و زائران این امامزاده واجب التعظیم در سم پاشی و ضد عفونی کردن بازار تهران و محلات مولوی و سید اسماعیل (ع) مشارکت خوبی داشته  و در این زمینه با گروه جهادی مدرسه علمیه فیلسوف‌الدوله همکاری داشته اند.

 

طوبایی گفت: خادمان و زائران آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل (ع) چندین نوبت و در مجموع بیش از 300 بسته ارزاق و بهداشتی میان نیازمندان توزیع کردند و با حضور در بیمارستان آیت الله شاه آبادی از بیماران کرونایی عیادت کردند و با مدافعان و جهادگران سلامت دیدار کردند.

 

وی ادامه داد: خادمان و زائران آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل (ع) توزیع ۲۵۰ بسته ارزاق میان نیازمندان در دهه کرامت را شروع کرده اند که بسته های بهداشتی نیز در کنار سبد  غذایی قرار دارد.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده سید اسماعیل (ع) افزود: جشن های دهه کرامت همه ساله در ایام این دهه و با حضور گروه های مختلف مردم در این بقعه برگزار می شد که امسال به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا از تعداد این جشن ها کاسته شده و هزینه های صرفه جویی شده به تهیه بسته های ارزاق بیشتری اختصاص یافته است.

کد خبر 943146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha