طرح ملی«سه شنبه های تکریم» در کانون های مساجد استان زنجان برگزار می شود

همزمان با دهه کرامت طرح«سه شنبه های تکریم» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور، طرح ملی«سه شنبه های تکریم» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.

 

این رویداد ملی که به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود، رویکردی محله محور و خانواده بنیان دارد و سعی دارد با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و ملاحظه اقتضائات محلی با محوریت مسجد و زیرنظر امام جماعت مسجد برگزار ‌شود.

 

جهت اجرای طرح با دستگاههای پیشنهادی در آیین نامه این طرح رایزنی هایی انجام شده و از طریق سایت بچه های مسجد و ارسال پیامک به کانونهای فرهنگی هنری استان اطلاع رسانی شده است.

 

این رویداد ملی به شناسایی وتکریم خانواده معظم شهداء وایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و … در عرصه‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله می پردازد.

 

هدف از اجرای این طرح ملی تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد به عنوان شده است.

 

کد خبر 943150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha