راه اندازی اولین آشپزخانه اسلامی برای اطعام نیازمندان در مسجد «انتاریو»

اعضای جامعه مسلمانان «لندن»، شهری در ایالت «انتاریو» کانادا اولین آشپزخانه اسلامی این شهر را برای کمک به لندنی های نیازمند در مسجد خیابان «هایت» راه اندازی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « cbc»،اعضای جامعه مسلمانان «لندن»، شهری در ایالت «انتاریو» کانادا اولین آشپزخانه اسلامی این شهر را برای کمک به لندنی های نیازمند در مسجد خیابان «هایت» راه اندازی می کنند.

 

این پروژه از روز چهارم جولای (شنبه 14 تیر) آغاز می شود و هر شنبه راس ساعت ۱۲:۳۰ بسته های غذایی به مدت یک ساعت در میان افراد نیازمند و فقیر توزیع می شود.

 

«زیبا هاشمی»،یکی از داوطلبان و دست اندرکاران اجرای این پروژه در این باره گفت:ما می خواهیم به زنان،مردان،کودکان،همه آنهایی که گرسنه هستند و همه آنهایی که نیاز به غذا دارند،کمک کنیم.

 

وی افزود: فقر و وجود خانواده هایی که غذای کافی برای خوردن ندارند در لندن تبدیل به یک بحران شده است. ما به عنوان مسلمانان وظیفه داریم تا بر اساس توصیه ها و آموزه های دینی خود به این افراد کمک کنیم.

 

این آشپرخانه به همت مسجد لندن،مرکز اسلامی جنوب غربی انتاریو،انجمن اسلامی کانادا ،مرکز اسلامی لندن شمالی . مسجد «هایت» راه اندازی شده است.

 

داوطلبان با همه این گروه ها همکاری خواهند کرد تا کمپین کمک رسانی روزهای شنبه را در مسجد «هایت» راه اندازی کنند.

 

به گفته هاشمی،غذای مورد نیاز برای اطعام بخش بزرگی از نیازمندان شهر لندن از سوی رستوران های محلی و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به خاطر جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تهیه می شود.

کد خبر 943158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha