مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ساخت ۱۵۶ پروژه عمرانی کهگیلویه وبویراحمد

کلانتری گفت: ستاد اجرایی فرمان امام راحل ۱۵۶ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۷ تیر ماه) در دیدار معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در یاسوج، اظهار کرد: سهم  بنیاد در اجرای این تعداد پروژه ۶۴۹ میلیارد ریال است و سایر اعتبار مورد نیاز از محل تملک دارائی های سرمایه ای استان است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ مدرسه، ۱۸ پروژه راه و شهرسازی، ۲۶ پروژه در حوزه آبفا و پنچ پروژه در حوزه بهداشت و درمان را عمده این پروژه ها عنوان کرد.

 

وی میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را بیش از ۷۵ درصد عنوان کرد و گفت: هزار و ۵۰ طرح اقتصادی بزرگ، متوسط و کوچک با مشارکت ستاد اجرای فرمان امام (ره) در این استان در دست اجراست.

 

کلانتری با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده این تعداد طرح اقتصادی هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است، یادآور شد: تعهد امسال این بنیاد احداث ۵۰۰ واحد مسکن محرومان است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این بنیاد امسال در طرح بیمه ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان مشارکت می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امسال اقدام به احداث مجتمع شبانه روزی دخترانه منطقه زیلایی می کند و کارخانه فرآوری گیاهان دارویی گچساران و باشت نیز به بهره برداری می رسد.

 

کلانتری تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به طور رسمی دفتر نمایندگی خود را در این استان راه اندازی کند.

 

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم از تلاش و پیگیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی استان در تسریع در روند طرح ها و پروژه ها و تحقق اهداف این ستاد در این استان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 943214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha