مردم قدردان مسئولان خدمتگزار هستند

حجت‌الاسلام صباحی با بیان اینکه مردم قدردان مسئولان خدمتگزار هستند گفت: ارزش شهید رجایی، باهنر و بهشتی به سمت و جایگاهشان نبود بلکه به خدمات ارزشمندی بود که به مردم ارائه دادند و در خاطره‌ها جاودان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، یادواره گرامیداشت سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و شهدای ترور ۷ تیر امروز(شنبه، ۷ تیر) در مسجد پیامبر اعظم(ص) ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 

حجت الاسلام «عباس صباحی» در این مراسم به آیات قرآنی که به صفات الهی حضرت ابراهیم (ع) اشاره دارد، پرداخت و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم حضرت ابراهیم(ع) را به تنهایی یک ملت معرفی کرده و علت آنرا فروتنی و موحد بودن حضرت ابراهیم(ع) عنوان می کند و بشارت می‌دهد اگر کسی بتواند مانند انبیا رفتار کند شاید قادر به فراگیری راه و روش آنان در زندگی باشد.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه در دوره معاصر تنها کسی که موفق شد این لقب را از آن خود کند مرحوم آیت الله دکتر بهشتی بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در دوران حیاتشان وی را به تنهایی یک ملت نامید وچه بسا اگر به شهادت نمی‌رسید هم اکنون از مراجع تقلید نظام بود.


وی افزود: فکر، اندیشه و نبوغ مرحوم آیت الله دکتر بهشتی بسیار بالا و اساس و بنیان فکری او خلل ناپذیر بود به‌طوریکه هیچ چیز قادر نبود آنرا متزلزل کند.


به گفته صباحی آیت الله دکتر بهشتی از بنیانگذاران قوه قضائیه و تدوینگر قانون اساسی بود که در حیات سیاسی خود خدمات بیشماری را به جهان عرضه کرد.


حجت الاسلام صباحی همچنین به خدمات ارزشمند شهید رجایی اشاره کرد و اظهار داشت: مهم نیست یک مسئول چقدر حکومت می‌کند، بلکه مهم این است که هر کس در دوران حیات خود چگونه از قدرت بهره بگیرد. ارزش رجایی، باهنر و بهشتی و ائمه جمعه شهید، به سمت و جایگاهشان نبود بلکه به خدمات ارزشمندی بود که به مردم ارائه دادند و در خاطره‌ها جاودان شدند.


وی تاکید کرد: مردم فرد خدمتگذار و ارزش خدمتی که می‌کند را فراموش نمی‌کنند بلکه قدردان خدمات آنها هستند.


رییس تبلیغات اسلامی انزلی در پایان به ابراز خرسندی مردم از عملکرد ریاست قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: اقدامات رییس قوه قضائیه در خصوص شفاف سازی بیت المال، برخورد با اختلاس گران و متجاوزین به منابع طبیعی بارقه امیدی را در دل مردم زنده کرد، آنها قدردان مسئولان خدمتگزار هستند.

کد خبر 943260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha