کرونا در البرز رشد صعودی دارد/ الزام قانونی مردم برای استفاده از ماسک در مکان های عمومی

شهبازی با اعلام این خبر که کرونا در البرز رشد صعودی پیدا کرده است گفت: مردم به صورت قانونی ملزم به استفاده از ماسک در مکان های عمومی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست ستاد مقابله با کرونا ویروس که یکشنبه 8 تیر به ریاست رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: شیوع بیماری کرونا در البرز رشد صعودی گرفته است.

 

استاندار البرز افزود: نیازمند همراهی و همکاری مردم در جهت مقابله با ویروس کرونا هستیم تا به وضعیت قرمز و بحران نرسیم و ملزم به اجرای طرح خانه نشینی و مقررات بیشتر نباشیم.

 

وی با اشاره به ضرورت و التزام استفاده از ماسک در تمام محل های تجمعی مطرح کرد: خطر شیوع کرونا بسیار جدی است و از این پس استفاده از ماسک در تجمعات باید به صورت جدی رعایت شود.

 

محور دیگر سخنان عالی ترین مقام دولت در البرز به اضافه اجاره بهاء منازل مسکونی اختصاص یافت و متناسب با دستور دولت این رقم در کلانشهرهای البرز 20 درصد و در شهرهای استان 15 درصد اعلام شد.

 

استاندار البرز توضیح داد: تنها راهکار موجود برای مقابله با رشد شیوع این بیماری رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

 

 

کد خبر 943506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha