مشکلات شهر چمران با جدیت پیگیری می‌شود

آقاجری از پیگیری جدی مشکلات شهر چمران خبر داد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار مهم‌ترین اولویت در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حبیب آقاجری» صبح امروز (یکشنبه ۸ تیر) در جلسه‌ای با شهرداری، شورای شهر و امام جمعه شهر چمران اظهار کرد: برای حل مشکل بیکاری جوانان منطقه جلسه‌ای با شورای راهبردی برگزار و بر استخدام نیروهای بومی تأکید شد و بنا شده هر سه ماه لیست استخدام‌شدگان به نماینده ارائه شود تا بررسی‌های لازم برای جلوگیری استخدام افراد غیربومی صورت گیرد.

 

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی پیگیری بحث تملک اراضی شهر چمران و برگزاری جلسه با اداره اوقاف برای حل این مشکل را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد و افزود: با حل این مشکل مانع اصلی اجرای پروژه‌های عمرانی شهر چمران مرتفه می‌شود.

 

وی همچنین به مشکل مسکن مهر شهر چمران اشاره کرد و اذعان داشت: در این ارتباط طی جلسه‌ای با حضور فرماندار بندر ماهشهر و پیمانکار مسکن مهر، مشکلات این بخش بررسی و بنا شد برای رفع آنها تمام تلاش‌های لازم به کار گرفته شود.

 

آقاجری از پیگیری مشکلات فاضلاب و آب‌های سطحی شهر چمران خبر داد و تصریح کرد: پیرو جلسه اخیر با وزیر نیرو و استاندار خوزستان برای حل مشکل فاضلاب شهرستان، پیگیر جذب کمک‌های مالی مصوب شده توسط سپاه پاسداران برای خشکاندن نیزار و رفع مشکلات فاضلاب شهر چمران هستیم.

 

وی همچنین پیگیری مطالبات حق آلایندگی و ارزش افزوده از صنایع پتروشیمی، پیگیری احداث درمانگاه، مدرسه و استخر، پیگیری راه‌اندازی مخزن 6 هزار لیتری ذخیره آب و پیگیری استقرار ادارات یا نمایندگی ادارات در شهر چمران را از دیگر اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

 

کد خبر 943539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha