امامزادگان و بقاع متبرکه یکی از نقاط قوت شیعیان هستند

جنتی پور امامزادگان و بقاع متبرکه را یکی از نقاط قوت شیعیان دانست و گفت: مردم از این مکان های مقدس فیض و کرامت دیدند و دشمنان به همین دلیل به دنبال نقاط قوت تشیع و جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جشن بزرگ «دهه کرامت» همراه با گرامی داشت روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه و آزادسازی یک نفر زندانی جرائم غیر عمد امروز (8 تیر ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کار، رفاه و تامین اجتماعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، رئیس حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و جمعی از مسئولانی استانی و شهرستانی در محل امامزاده مختار (علیه السلام) یاسوج برگزار شد.

 

حجت الاسلام «سید نورالله جنتی پور» در این آئین ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: سال های گذشته آئین روز بزرگداشت امامزادگان به صورت متمرکز در یاسوج برگزار می شد، ولی امسال به دلیل بیماری کرونا این برنامه در سطح محدودتری برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ایام دهه کرامت برنامه هایی توسط اوقاف و امور خیریه برگزار شد، اظهار کرد: تلاش شد تا برنامه های فرهنگی تعطیل نشوند و در فضای مجازی و فضای جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه هایی اجرا شوند.

 

وی استان کهگیلویه و بویراحمد را بقعه محور دانست و ادامه داد: استان آینده نزدیک در زمینه موقوفات از استان های برخوردار کشور خواهد شد.

 

جنتی پور یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه موقوفات در رده 31 کشور قرار داشت که با روند طی شده، امیدواریم به جزء 6 استان برتر کشور باشیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد همه زندگی را به برکت وجود امامزادگان دانست و اضافه کرد: خدمت به امامزادگان ماندگار خواهد بود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه مردم در کنار امامزادگان به آرامش می رسند، اظهار کرد: دشمن برای تخریب اعتقادی جوانان و زیرسوال بردن امامزادگان تلاش های فراوانی انجام می دهند.

 

جنتی پور امامزادگان و بقاع متبرکه را یکی از نقاط قوت شیعیان دانست و تصریح کرد: مردم از این مکان های مقدس فیض و کرامت دیدند و دشمنان به همین دلیل به دنبال نقاط قوت تشیع و جامعه اسلامی هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هرچند کرونا کشور را تعطیل کرد، ولی در جوار این بقاع متبرکه حدود 2 هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی از راه اندازی کاروان شادی در روز ولادت امام رضا (علیه السلام) خبر داد و گفت: انتظار می رود صدا و سیما و اصحاب رسانه در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

 

جنتی پور با اشاره به اینکه سال گذشته 50 زندانی جرائم غیر عمد با حمایت اوقاف و امور خیریه استان آزاد شدند، گفت: امروز نیز یک نفر زندانی جرائم غیر عمد آزاد شد.

کد خبر 943543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha