اعتماد مردم به آثار حوزه هنری ثروت هنگفت است

سرهنگی با بیان اینکه اعتماد مردم به آثار حوزه هنری به عنوان یک ثروت هنگفت باید حفظ شود، گفت: ما اجازه نداریم از این ثروت چیزی کم کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری امروز هشتم تیر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، فاضل نظری رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مدیران و معاونان حوزه هنری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

 

مرتضی سرهنگی در این مراسم گفت: به مومنی شریف که از دوستان قدیمی بنده هستند بعد از 10 سال خسته نباشید می گویم و به جناب دادمان که از فردا پشت میز و روی صندلی آقای مومنی شریف می نشینند، خوشامد می گویم.

 

مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری با بیان اینکه اعتماد مردم به آثار حوزه هنری یک ثروت هنگفت است، عنوان کرد: اگر بتوانیم این ثروت را حفظ کنیم، ابدی خواهد شد. با قدر این ثروت را بیشتر بدانیم. ما اجازه نداریم از این ثروت چیزی کم کنیم و به کشور خود ضرر برسانیم. هر کس درباره ادبیات و هنر انقلاب و دفاع مقدس کار می کند، ما برادر هستیم.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حکم محمد مهدی دادمان، رییس جدید حوزه هنری توسط حجت الاسلام قمی تقدیم شد و طی حکمی از سوی حجت الاسلام قمی، محسن مومنی شریف مشاور هنری و ادبی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شد.

کد خبر 943584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha