نخستین جشنواره عکس رضوی همزمان با دهه کرامت

مدیر کانون امام حسن مجتبی (ع) دشت‌آزادگان از برگزاری بخستین جشنواره عکس رضوی با همکاری ستاد فهما خوزستان و به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

«رسول طرفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) دشت‌آزادگان با همکاری ستاد فهما استان خوزستان، به مناسبت دهه کرامت اقدام به برگزاری مسابقه عکس رضوی ویژه عکاسی با تلفن همراه کرده است.

 

مدیر کانون امام حسن مجتبی (ع) دشت‌آزادگان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال تصاویر یادگاری خود و اعضای کانون از حرم مطهر امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی اضافه کرد: این جشنواره برای نخستین بار در سطح استان و شهرستان برگزار می‌شود و با توجه به محدودیت‌ها و شرایط خاص استان اغلب برنامه‌های دهه کرامت امسال در فضای مجازی برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

 

طرفی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود را به شماره تلفن 09370715663 ارسال کنند اذعان داشت: مهلت ارسال آثار تا 13 تیر است و در پایان به برگزیدگان هدایایی اهدا می‌شود.

 

وی همچنین از راه‌اندازی پویش «کتاب من» به همت گروه جهادی قدس کانون امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و تصریح کرد: این پویش جهت کمک به دانش‌آموزان نيازمندی که توانايی خريد کتاب درسی را ندارند، راه‌اندازی شده است.

 

مدیر کانون امام حسن مجتبی (ع) دشت‌آزادگان یاد آور شد: در این پویش با کمک بچه‌های مسجد و نشر آن در فضای مجازی توانستیم با شناسایی تعداد زیادی از نیازمندان تحصیلی و ارائه کمک‌هایی به آنها نتیجه مطلوبی به‌دست آوریم.

 

کد خبر 943618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha