کانونی های مسجد میرزا از کادر بهداشت و درمان تقدیر کردند

اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی آستارا با حضور در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از تلاش های شبانه روزی رییس و کادر بهداشت و درمان تقدیر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا به همراه فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید محمدزاده این مسجد ظهر امروز(یکشنبه، ۸ تیر) با حضور در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از تلاش های شبانه روزی رییس و کادر بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر و قدردانی کردند.

 

«فرتاش حریری» در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کادر بهداشت ودرمان آستارا، گفت: کادر بهداشت ودرمان آستارا در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا جانفشانی کردند که وظیفه است از تلاش های شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر کنیم.

 

عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد بندر آستارا تصریح کرد: همه ما قدردان زحمات بی بدیل این سفیدپوشان عرصه سلامت هستیم.

 

حریری گفت: پرستاران، پزشکان و کادر بهداشت و درمان در این روزها در شرایط سختی به بیماران خدمات رسانی می کنند که بدون شک نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارند.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار فرتاش حریری، عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا و فرمانده پایگاه بسیج شهید محمدزاده مسجد میرزا به نمایندگی از اعضای کانون شهدای انقلاب اسلامی و بسیجیان پایگاه شهید محمدزاده با اهدای گل و لوح تقدیر از زحمات رییس و کادر بهداشت و درمان شهرستان آستارا تقدیر و قدردانی کرد.

کد خبر 943631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha