شهرداری کرج تنها از نیروهای رسمی برای معرفی به نهادها استفاده کند

سلیم نژاد با اشاره به ضرورت کار و مدیریت جهادی برای پیشبرد برنامه های مدیریت شهری گفت: شهرداری کرج تنها از نیروهای رسمی به منظور معرفی به نهادها به عنوان پاکبان یا نیروی فضای سبز استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اکبر سلیم نژاد» طی نشست شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه 8 تیر با حضور تمامی اعضاء شورا در سالن جلسات تالارشهیدان نژاد فلاح برگزار شد گفت: تکمیل پروژه های شهری تنها با عزم کار جهادی محقق می شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: تقاطع غیرهمسطح حصارک یکی از پروژه هایی است که متناسب با حجم ترافیک شهری باید همواره فعال باشد.

 

به گفته سلیم نژاد، یکی از مشکلات شهری، بحث ساخت و سازهای غیرمجاز است که در این خصوص ضروری است مدیران به ویژه نمایندگان مردم به همراه شهردار و مدیران مدیریت شهری نظارت ویژه را داشته باشند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: شهرداری کرج باید خود را ملزم بداند که با هیچ عنوانی نسبت به عقد قرارداد با نهادها و پیمانکاران به عنوان نیروی فضای سبز یا پاکبانان اقدام نکند.

 

سلیم نژاد ادامه داد: در زمینه فعالیت در سایر نهادها باید از نیروهای رسمی بهره مند شد که این امر زمینه یک برنامه شفاف و قانونی هدفمند و معین است و از حواشی پیشگیری می کند.

 

 

 

کد خبر 943655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha