کمتر از ۵۰ درصد از کسبه‌ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

سلمان‌زاده با بیان اینکه متاسفانه کمتر از ۵۰ درصد از کسبه‌ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند گفت: در صورت ادامه این روند شاهد افزایش چشمگیر بیماری کرونا در این منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان از منطقه آزاد اروند، «شکرالله سلمان‌زاده» امروز (یکشنبه 8 تیر) در نشست ستاد اجرایی مبارزه با کرونا که در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد اظهار کرد: پس از برداشته شدن محدودیت‌ها در آبادان شاهد افزایش ورودی بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها شدیم و امیدواریم در این زمینه تصمیم تاثیرگذاری گرفته شود.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شرایط در جنوب غرب خوزستان به گونه‌ای است که اگر محدودیت‌ها در این منطقه اعمال نشود ورودی مبتلایان در بیمارستان‌های منطقه از کنترل خارج خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه کمتر از ۵۰ درصد از کسبه‌های منطقه جنوب غرب خوزستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اذعان داشت: در صورت ادامه این روند شاهد افزایش چشمگیر بیماری کرونا در این منطقه خواهیم بود.

 

سلمان‌زاده خواستار رعایت پروتکل‌ها و دستورات بهداشتی از سوی شهروندان شد و تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی و بهداشت دست، مهم‌ترین مواردی است که مردم باید رعایت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها سهم بسزایی در کاهش ابتلا دارد و می‌تواند احتمال موج  بیماری را کاهش دهد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی یاد آور شد: استفاده نکردن مردم از ماسک و رعایت نکردن دیگر موازین بهداشتی، زنگ خطری است که با آن روبه‌رو خواهیم شد.

 

کد خبر 943687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha