برگزاری کلاس های تابستانی در حوزه هنری استان زنجان

کلاس های تابستانی حوزه هنری استان زنجان در رشته های هنرهای تصویری، تجسمی، نمایشی و ادبیات پایداری از ۱۵ تیرماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، واحد آموزش حوزه هنری زنجان، همزمان با آغاز فصل تابستان و با هدف گسترش فعالیت‌های آموزشی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف دوره‌های آموزشی هنری از تاریخ یکم لغایت چهاردهم تیرماه 1399 از علاقمندان به حضور در این دوره‌ها ثبت نام بعمل می‌آورد.

 

دوره‌های آموزشی هنری ترم تابستان حوزه هنری زنجان در راستای رسالت کاری و به منظور استفاده بهینه دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت و در راستای کشف، جذب و تربیت نسل جدیدی از استعدادهای هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوره‌های آموزشی هنری تابستانی را برگزار خواهد شد.

 

طراحی، نقاشی، تصویرسازی، عکاسی با موبایل، خوشنویسی، نقاشی کودکان، نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، تئاتر بچه‌های مسجد، آموزش مبانی شعر کلاسیک و شعر سپید، آموزش داستان‌نویسی، خاطره‌نگاری، اصول مصاحبه، تاریخ شفاهی، تصویر برداری، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی و انیمیشن را از جمله دوره‌های آموزشی ترم تابستان حوزه هنری زنجان عنوان کرد.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی و زمان برگزاری کلاسها می‌توانند به آدرس خیابان امام، جنب دبیرستان دخترانه ولیعصر(عج)، حوزه هنری انقلاب اسلامی زنجان و آدرس اینترنتی www.artzanjan.ir و لینک‌های رسمی فضای مجازی در کانال تلگرام hozehonarizanjan@ و پیج اینستاگرام artzanjan_ir مراجعه و یا با شماره تلفن 024- 33563159 تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 943732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha