تأمین ۳ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران در شهرجدید هشتگرد، سیاهکلان و فردیس

شهبازی با اشاره به تفاهم نامه همکاری میان بنیاد شهید و امور ایثارگران با استانداری البرز گفت: تأمین ۳ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران در شهرجدید هشتگرد، سیاهکلان و فردیس در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشستی که صبح دوشنبه ۹ تیر با حضور اوحدی، معاون رئیس جمهور برگزار شد گفت:  تأمین ۳ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران در شهرجدید هشتگرد، سیاهکلان و فردیس در دستور کار قرار گرفت.

استاندار البرز افزود: تفاهم نامه همکاری استانداری البرز با بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با تأمل بر سیاست های تعیین شده مبتنی بر فرمایش رهبرمعظم انقلاب در امر ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار است. 

وی با اشاره به اهمیت تأمین مسکن ایثارگران که شرائط ماده هفت قانون را داشته باشند تصریح کرد: ساماندهی گلزار شهداء، تعیین لیستی از ایثارگرانی که طی این سال ها از خدمات زمین و مسکن دولتی بهره مند نشده اند از مصوبات این تفاهم نامه است. 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و اقدام به منظور تأمین مسکن حداقل ۳ هزار ایثارگر شناسایی شده و تغییر کاربری زمین با مالکیت بنیاد شهید در مدت زمان سه ماه انجام می شود.

شهبازی توضیح داد: تعیین تکلیف زمین ۱۱ هکتاری در سیاهکلان نیز از جمله این اقدامات است که در مدت زمان معین ۲ هفته آتی مشخص می شود. 

 

 

 

کد خبر 943834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha